اهل البيت :):)

الجمعة، يونيو 01، 2012

واحد ملك وواحده كاتبه :D:D

كنت بحب الملك محمد علي بقي الله يرحمه :D:D:D:D


احم لحد ما اتعرفت علي الاستاذ محمد علي اللي ك..... احم احم خلاني احب الملك محمد علي اكتر ع فكره :P


الاخ تاكاشي : اتعرفت عليه في حمله تدوين بعد حمله فريزر علي طول :P اخ وصديق بمعني الكلمه ، بجد وقف جنبي في وقت كنت متضايقه فيه جدا جدا جدا


بس بكلامه وبخفه دمه " مجامله مجامله " خلاني افوق تدريجي من اللي انا فيه


كاتب رائع وكلامه حلو جدا جدا وبجد فيه احساس عالي


هو طالع متفوق دراسيا زيي بظبط :D:D


مكنتش اعرفه في الاول بس باسنت بقي "الله يباركلها " عرفتني عليه ""حسابنا مع بعض بعدين يا بوسي :D


كان دايما لما بيسال بيسال عليا انا وباسنت باستمرار بجد احترمت فيه انه بيسال ومش مستني الرد وانه عاوز يطمن علي اللي حواليه


بالرغم ان معرفتي بيه قليله بس حسيت فعلا انه اخويا وصديق


بالنسبه للاخت باسنت يمكن تاكاشي كان عارف اني مضايقه وكده بس ميعرفش ان الضيق كان بيني وبين باسنت علشان كده كان كل مايسالني كنت اتهرب منه ومن اجابه سؤاله واقوله بلاش نتكلم في الموضوع تحديدا


بيكتب مواويل تجنن تنفع نطلع بيها ع باب السيده :P:P:P


لا فعلا هو كتابته رائعه جدا جدا


ويا باسنت انا كتبت عنك تدوينتين تلاته اربعه سبعه كده :D بس للاسف الكلام عنك مش بيخلص
انتي انسانه رائعه وكاتبه وكل حاجه بس عيبك اللي هتموتي البشريه بيه التجااااااااااااااهل واللا مبالاه
والاختراعات الحديثه لسه موصلتش عندك باذن الله توصل :P:P:P:P


ربنا يخليكوا ليا انتوا الاتنين ونفضل دايما فريندز باذن الله <3 <3 <3

هناك 7 تعليقات:

  1. هأقتلك :D

    انا عارفة تدويتنك دى انا هاخدها لحسابى علشان هما اكيد هيتوقعوا انى دافعالك :D

    سيبك منى انا هأتكلم عن محمد :D
    رغم ان الملك منير بس محمد اجدع واحد عرفته من ع النت والوحيد اللى بيحسسنى انى عارفاه وعشرة عمر مش صحاب تدوين

    بيعرف يعنى ايه يرفع المعنويات وبيعرف يسمع وبيعرف يخرجنى من المود لو ضاربة الدنيا بالشبشب :D
    بيضحكنى جداً ودايماً بيجيبلى شعر حلمنتيشى عظيم :D

    بحترم جماغه جداً ةبحب موهبته جداً .. تقريباً الولد الوحيد اللى لما بيكتب بقول لنفسى يا غبية راحت فين الفكرة دى عنك :P
    مع انى عارفة انى مهما كتبت مش هاطلع حاجة حلوة
    زيه ...
    بيبهرنى دايماً وبيبهرنى بكسله (بلاقى حد كسول اكتر منى ) ...
    خلال كام سنة صغيرين خالص محمد هايبقى كاتب بحق وحفقيق ويتعمله حساب بين اى كاتب تانى :)

    ربنا يخليكم انتو الاتنين ليا ومش يحرمنى من وجودكم فى حياتى :)

    ردحذف
    الردود
    1. كان لازم آخد وقت عشان اعرف ارد :)
      مع اني عارف ان مافيش كلام هايوصل احساسي بكل ماكتب في الصفحه هنا
      اتمنى انى اكون زى مابتقولو .. والله أتمني

      انا مش عارف قلتلك الكلام دا قبل كدا ولا لا .. بس انا كل لما بقرأ تدويناتك بقول زيك بالظبط .. عارف اني مهما كتبت مش هاعرف اطلع حاجه حلوة كدا (دا حقيقي والله )

      فعلا انا فيا حته الكسل دي بزيادة .. لكن دا راجع لاني اصلا عايش في البيت الايام دى .. بتتغير لما بشتغل ..

      حته بقى ابقى كاتب ولا مش ابقى .. دي خليها علي الله احنا بنعمل اللي علينا والباقي علي ربنا

      حذف
  2. على فكرة انا بعد قرائتى للتاريخ اللى هو دراستى يعني مابقيتش بحب محمد علي :D

    هو صحيح انا ماتوقعتش انتى هاتكتبي ايه فى التدوينه لكن بصراحه اللى كتبتيه دا ماتوقعتوش بردو نهائي :D

    انا حاسس انك بتتكلمي عن انسان تالت .. غيري وغير محمد علي الكبير :D
    معرفش انا عملت اللى بتقولي عليه دا امتى بالظبط
    لكن دا مايمنعش اني سعيد جدا بانتمائي للكلمات دى ولو عن طريق الغلط :D
    سعيد انك واخدة عني فكره حلوة ولو علي غير الحقيقه :D
    وسعيد أكتر انك افتكرتيني بتدوينه .. ودى حاجه مش بتحصل الا في فوازير الف ليله وليله :D

    شكراااااا :)

    ردحذف
  3. هههههههههههههههههههههههههههههه

    عادي يا جماعه انا وباسنت توم وجيري اه بس اصحاب جدا الحمدلله :D:D:D

    ردحذف
  4. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    لا لا لا ما انت مش واخد بالك رمضان داخل بقي فقولت اعمل خير بقي :P:P:P

    سعيده بجد يا محمد اني عرفتك وابقي سيبيلي بياناتك نتصل بيك لما نكون محتاجين يرفعلنا معنوبانتا :D

    ردحذف
    الردود
    1. انا ليا الشرف والله

      حذف
    2. الشرف ليا انا والله يا محمد اني عرفتك :)

      حذف